środa, 30 października 2013

Drugi tydzień zdrowia ....

Drugi tydzień  - 1,5 kg
Waga 89,5 kg

Po raz kolejny w swoim życiu pożegnałam dziś na wadze 90kg :) I to nie jakąś tam "dietą cud" lecz regularnymi zdrowymi posiłkami oraz cudownymi treningami które dodają mi mnóstwo energii :)
To będzie ostatnie pożegnanie z tą liczbą na wadze już nigdy jej nie zobaczę PRZYRZEKAM !!
Tydzień za tygodniem mija bardzo szybko jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się być głodną, zaraz po przebudzeniu tęsknie za wieczornymi biegami i ćwiczeniami :) Wczoraj miałam dzień odpoczynku i było jakoś dziwnie brakowało mi czegoś to chyba dobry znak !
Czuję się pełna energii a to najważniejsze :)
Kupiłam ostatnio gazetę  Runner's World świetnie się ją czyta jest wiele ciekawych artykułów i motywacji może warto ją zaprenumerować zobaczymy :)


Wiele się w moim życiu zmienia na lepsze i to jest najpiękniejsza rzecz jaką otrzymuje w nagrodę !

Dziękuję :)


6 komentarzy:

  1. Gratuluję samozaparcia i trzymam kciuku za dalsze efekty. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca ... a to dopiero początek :))

      Usuń
  2. Przed chwilą czytałam Twój pierwszy post o tej misji "lemoniada" a tu już takie efekty :)
    Biegaj, jedz zdrowo i się tym wszystkim ciesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie będę robić ... cieszyć się, myśleć i działać zdrowo :)

      Usuń
  3. W sumie jak się już wejdzie w tryby treningu i zdrowego odżywiania to nie można przestać! ;) Najlepsze jest to, że nie zmienia się tylko ciało. Zmienia się wszystko! Energia, humor, myślenie - wszystko pozytywnie! <3
    Jest pięknie i będzie piękniej każdego następnego dnia!

    OdpowiedzUsuń