wtorek, 12 listopada 2013

Nie zawsze jest tak, jak by się chciało ...


Nie zawsze jest tak, jak by się chciało ...  potknięcie jest bardzo bolesne lecz najważniejsze to się pozbierać i iść dalej w wyznaczonym wcześniej kierunku.

To były dwa naprawdę ciężkie tygodnie, ogrom pracy i bardzo mało snu, co powodowało mniejsze lub większe grzechy związane z jedzeniem i treningami.Starałam się jak tylko mogłam aby wszystko poukładać lecz wracając wieczorem niejednokrotnie "zjadałam co było" i szłam skonana spać :(
Kiedy więc dziś rano stanęłam na wadze i pokazała 89,4kg byłam zaskoczona dwa tygodnie i ta sama waga ? Mimo kilku potknięć i braku ruchu nie było aż tak źle choć wiadomo mogło być mniej na wadze gdybym była grzeczna :) Najważniejsze jednak aby iść dalej mimo chwilowych niepowodzeń. Zdaje sobie sprawę że muszę być dla siebie bardziej surowa bo kiedy mam zbyt dużo pracy "pilnowanie siebie" jest dużo trudniejsze. Smutno mi że straciłam te dwa tygodnie lecz mam nadzieję że nauczyłam się troszkę pokory dla siebie a to że waga nie pokazała dodatkowych kilogramów jest nagrodą na kolejne miesiące.

Nagrodziłam siebie również dziś zdjęciami :) prawie miesiąc temu zrobiłam sobie kilka zdjęć dziś dla motywacji powtórzyłam "sesję" wiem że to nie żadna super Metamorfoza ale dla mnie to naprawdę dużo znaczy kiedy pomału zaczyna być widać że mój tłuszcz się wypala :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz