niedziela, 17 listopada 2013

Efekty po miesiącu widać ... :)

1 miesiąc - 5,5kg
Waga 87,5kg

Pierwszy miesiąc zdrowego odżywiania i treningów już poza mną, zdrowa i odpowiednio zbilansowana dieta jest naprawdę bardzo przyjemna i powoli zaczyna zmieniać moje nawyki żywieniowe. Powoli bo w dalszym ciągu przy większej ilości pracy i mniejszej ilości czasu zaczynam się gubić podjadam i mniej ćwiczę.
Lecz jest to tylko kwestią czasu przecież to dopiero początek ... pomału a do celu :)

Dziś po cichutku pomyślałam że jeżeli dalej będę traciła na wadze w takim tempie to na walentynki osiągnę moje wymarzone 75kg tak tak wiem że dla niektórych to DUŻO lecz pisałam że ta wartość na wadze jest dla mnie szczególna ponieważ nigdy nie pamiętam abym tyle ważyła (nawet jako nastolatka) chcieć to móc :)

Efekty po miesiącu widać i jak to mówi mój Mż "są namacalne" ... :) a oto moje aktualne wymiary ...


szyja -> 34cm (-1cm)
biceps -> 31cm (-1cm)
 biust -> 105cm (-1cm) ...i tak trzymać
pod biustem -> 85cm (-2cm)
talia -> 97cm (-3cm)
biodra -> 119cm (-4cm)
 udo -> 65cm (-2cm)
waga -> 87,5kg (-5,5kg)

Czuję się znakomicie kondycję mam z każdym dniem coraz lepszą, niestety podczas biegania zawsze dopada mnie kolka i jestem zmuszona do marszu :( mam nadzieję że to tylko kwestia czasu i wzmocnienia mięśni brzucha. Odkurzyłam orbitreka i wyciskam na nim siódme poty (interwały) jest we mnie moc a to najważniejsze. Troszkę obawiam się Bożego Narodzenia  bo to już prawie za miesiąc poszukam jakiś "zamienników" i coś pokombinuje :)

Dziękuję wszystkim że nie jestem sama !!!



1 komentarz:

  1. Halo! Gdzie uciekłaś?

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    PS To ja z Run for life ;)

    OdpowiedzUsuń