piątek, 15 listopada 2013

Mus jabłkowy ... mała żecz a cieszy

Miałam mieć dziś pracowity dzień w ostatniej chwili troszkę się pozmieniało i ... postanowiłam to wykorzystać.
 Od jakiegoś czasu chodzą za mną muffiny (przepis) masło orzechowe (przepis) oraz mus jabłkowy (przepis) Jako że nie mogę za skarby świata dostać orzechów nie solonych (tak czasami bywa jak mieszka się prawie na odludziu) a z muffinami jest troszkę pracy postawiłam na mus jabłkowy oczywiście od "Kefirka" :)

MUS JABŁKOWY  przepis ogromnie prosty i szybki a smak wyborny,  może być zdrowym i doskonałym dodatkiem do naleśników, owsianki, deserów, makaronu czy jak w moim przypadku do kanapki na chlebku żytnim morelowym smakuje wprost bajecznie :)
Nie dodałam miodu choć był w przepisie bo jabłka miałam niezwykle słodkie wrzuciłam tylko garść rodzynek bo je uwielbiam i pasują mi do jabłek :)
Polecam spróbować naprawdę warto !!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz